Менеджеру туристичного бізнесу: "де знаходити клієнтів - туристів?"

Де знайти клієнтів? Продавження, частина третя. Необхідна інформація і терміни, з якими менеджер туризму стикається щодня впродовж своєї роботи.

Робота з клієнтами

Де туристичний менеджер має знаходити клієнтів?

Клієнти, з якими менеджер буде працювати і надавати послуги, за які передбачена комісія, можуть приходити в офіс за різними джерелами реклами.

Decided to walk the streets of New York to take snaps of what it looks like during the night life.
Photo by Andrae Ricketts / Unsplash

Основні джерела реклами:

• Запити з власного сайту агенції або сайту Туроператора, тому числі вхідні дзвінки, або ліди з  інших видів реклами
• Запити за маркетинговими івентами, акціями та оголошеннями
• Обзвін "холодної бази"
• Постійні клієнти офісу

Для того, щоб забронювати тур - менеджеру необхідно пройти з туристом певні стадії продажу.

Ugmonk
Photo by Dane Deaner / Unsplash

Основні етапи продажу туристичних турів:

• Встановлення контакту;
• Виявлення потреб;
• Підбір туру;
• Презентація продукту;
• Робота із запереченнями і уточненнями
• Закриття угоди
• Обслуговування після продажу

Встановлення контакту


На цій стадії важливо, щоб турист запам 'ятав менеджера, з яким працює. Менеджеру необхідно бути в позитивному настрої і викликати у клієнта довіру. Основна мета - запам 'ятатися, виділитися серед інших агенцій і налагодити спілкування.

As Kuromon Market in Osaka was about to close for the evening I sampled some delicious king crab and did a final lap of the market when I stumbled upon one of the most Japanese scenes I could possibly imagine, a little girl, making friends with a robot.
Photo by Andy Kelly / Unsplash

Виявлення потреб

Мета даного етапу - детально дізнатися основні побажання з відпочинку та задати низку питань за заданим шаблоном - анкетою.

Photo by Sandy Millar / Unsplash

Підбір туру

Після виявлених потреб менеджер приступає до підбору турів.

Є 2 можливих підходу до підбору туру (це стосується пакетних турів):

Підбір туру в спеціальних онлайн-системах і базах даних

Універсальна пошукова програма для менеджерів, яка вчиняє підбір туру на сайтах провідних ТО і економить час менеджеру.

Підбір туру на сайтах туроператорів

Менеджер використовує пошукові системи свого Туроператора, які зачинені для доступу широкому загалу

Увага: Підбір туру не повинен займати більше однієї години!

Sand in an hourglass
Photo by NeONBRAND / Unsplash

Презентація продукту

Мета етапу презентації - впевнено, переконливо і цікаво розповісти туристу про підібрані варіанти. Наприкінці розмови необхідно призвати туриста до дії (запросити в офис або домовитися про наступний дзвінок).

Photo by Mimi Thian / Unsplash

Робота із уточненнями


Заперечення або уточнення обставин  і часу можуть виникати у туриста на будь-якому етапі продажу, від першого знайомства - до повернення з відпочинку. Заздалегідь підготовлені ідеї відповідей допоможуть правильно відпрацювати заперечення. Необхідно пам'ятати, що заперечення з боку клієнта може бути ознакою зацікавленості купити тур саме у вас.

Photo by Jason Rosewell / Unsplash

Закриття угоди


Для того, щоб забронювати туристу обраний варіант готелю, необхідно:

  • Укласти договір;
  • Прийняти оплату;
  • Забронювати тур;
  • Отримати підтвердження броні туру;
  • Оплатити тур;
  • Видати туристу документи на відпочинок;
  • Перевіряти час вильоту за добу до вильоту і реагувати на будь-які зміни тверезо

Укладення договору

Договір, зазвичай,  є стандартом  у кожного окремого туроператора і надається  2-ух примірниках. Один з них віддається туристу, другий - менеджеру.

Pile of mail waiting to be sorted and shredded.
Photo by Sharon McCutcheon / Unsplash

Оплата

Оплату необхідно прийняти перед бронюванням туру. Розмір передплати зазвичай має бути від 40% від вартості туру, та залежності від умов бронювання.

У кожного ТО умови бронювання різні. Слід пам 'ятати, що, у разі часткової передоплати, курс валюти не фіксується. Після оплати туристові видається квитанція про сплату, яка формується системою.

Початок серії статей, які необхідно прочитати всім, хто починає свій шлях і кар'єру туристичного менеджера, можна прочитати тут.

Shelling
Photo by Monica Gozalo / Unsplash

Дякую, якщо поділитеся цією чи іншими статтями у соціальних мережах!

:)


Share Tweet Send
You've successfully subscribed to Daily Buddha's Blog
Great! Next, complete checkout for full access to Daily Buddha's Blog
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.